Tilaus-ja toimitusehdot

Verkkokauppa  

Nämä tilaus- ja toimitusehdot ovat voimassa alkaen 1.6.2022. Verkkokaupan tuotteita myy Rentoutuskauppa.fi Oy (Y-tunnus 3265260-1). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Tilaaminen 

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat 

Voit ostaa meiltä turvallisesti. Tarjoamme asiakkaillemme useimmin käytetyt maksutavat ja korkean turvan. Käytämme 128-bittistä SSL-salausta ostoskorijärjestelmässämme. Emme KOSKAAN tallenna luottokorttien numeroita tai muuta salaista tietoa, kun asiakkaamme suorittavat maksutapahtumia verkossa. Siksi hakkerit tai varkaat eivät koskaan pääse käsiksi asiakkaidemme maksutietoihin. 

Maksupalvelutarjoaja 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 

Innova 2 

Lutakonaukio 7 

40100 Jyväskylä 

www.paytrail.com 

Pankkimaksut 

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.  

Luottokorttimaksut 

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard-korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode-todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin. 

Ovatko luottokorttitietoni turvassa? 

Korttitietosi on salattu SSL-teknologian avulla tietojesi turvaamiseksi. Korkeita standardeja noudattava salausjärjestelmä takaa, että ostosten tekeminen luottokortilla kaupassamme on turvallista, eikä tietoihisi missään tilanteissa päästä käsiksi kolmansien osapuolien toimesta. 

3DS-todennus 

Kassaprosessimme hyödyntää 3DS-todennusta (Verified by Visan ja MasterCard SecureCoden käyttämä järjestelmä). Nämä palvelut varmistavat, ettei olemassa olevaa luottokorttitiliäsi käytetä luvatta tehdessäsi meillä ostoksia. Mikäli haluat saada asiasta lisää tietoa tai kohtaat ongelmia vahvistusprosessissa, otathan yhteyttä suoraan luottokorttisi myöntäneeseen tahoon. Meillä ei ikävä kyllä ole mahdollisuuksia vaikuttaa maksujen vahvistusprosesseihin, emmekä siksi voi valitettavasti auttaa vahvistuksia koskevissa kysymyksissä. 

Mobiilimaksutavat 

Mobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. 

Pivo käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. Pivon käyttöehdot
MobilePay käyttöehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla. MobilePayn ehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus 

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. 

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse info@rentoutuskauppa.fi.   

Toimitustavat ja -kulut 

Toimituskulut verkkokaupastamme tilatuille tuotteille sisältävät pakkaus-, materiaali- ja lähetyskustannukset. Näette tarkat toimituskulut kun aloitatte maksuprosessin ostoa tehdessänne. Paketit kuljetetaan Suomen Postin ja DB Schenkerin toimesta.

Ilmainen toimitus tilauksille joiden arvo ylittää 150 €.

Kirjepaketti kotiin (pienille tuotteille) 4,90 € ja Postipaketti 6,50 € (Nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä)

DB Schenker noutopisteautomaatti 5,50 €

Toimitusaika 

Pyrimme lähettämään tilauksen 2-6 arkipäivässä sen saapumisesta. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) emmekä kolmannen osapuolen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. 

Palautus- ja vaihto-oikeus

EU:n säännösten mukaisesti kaikkia tuotteitamme koskee 14 vuorokauden palautus- ja vaihtoaika.

14 päivän palautusoikeus alkaa siitä hetkestä kun olet vastaanottanut tuotteen.

Palautettavien tuotteiden tulee olla ehjiä, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia ja kunnolla pakattuja. Asiakas vastaa palautuskustannuksista.

Palautusta varten pyydämme ottamaan yhteyttä 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja ilmoittamaan palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@rentoutuskauppa.fi ja saat meiltä tarkemmat ohjeet palauttamiseen.

Huomaathan, että tavaran noutamatta jättäminen noutopisteestä ei ole sama asia kuin tilauksen peruuttaminen. Tavara tulee ensin noutaa noutopisteestä, ja palauttaa sen jälkeen palautusohjeiden mukaisesti.

Tilauksen voi myös perua ennen kuin se on ehditty postittaa. Tilauksen voi perua lähettämällä viestin asiakaspalveluumme info@rentoutuskauppa.fi. Tällöin tilaus perutaan, ja rahat palautetaan pikaisesti. Jos tilaus on ehditty postittaa, ei tilauksen peruuttaminen ole mahdollista, mutta tuotteilla on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Noutamatta jätetyistä paketeista perimme edestakaiset postikulut asiakkaalta.

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat tiedon korvaavasta tuotteesta tai rahanpalautuksesta sähköpostiisi. Jos kyseessä on kaupanpurku ja rahanpalautus (lukuun ottamatta lähetyskuluja), maksetaan palautus 2 viikon kuluessa palautuksesi käsittelystä samalle maksukortille tai tilille, jolta maksu meille alunperin on tullut.

Huomaathan, ettemme tarjoa palautuksille ilmaista kuljetusta, joten asiakkaan tulee maksaa lähetyskustannukset, ellei tuote ole viallinen. Mikäli tuote on viallinen, tarjoamme luonnollisesti sataprosenttisen hyvityksen tuotteesta sekä lähetyskustannuksista, tai lähetämme sinulle uuden tuotteen ilmaiseksi.

Ongelmatilanteet 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen info@rentoutuskauppa.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.